SandraochJossiekväll ! =)

Igår kväll åkte jag in till Josefines lägenhet. Vi hade jätte mysigt satt och pratade om de senaste skvallret och allt nytt! Tjejsnack kallas väl de? Haha..
Vi fixade oss iordning och gick till Pitchers. Där tog vi några glas innan vi kände att vi ville till dansgolvet på Frimis ;)


Där var det (somvanligt) mycket folk.. :D Kvällen slutade väl inte riktigt som vi hade tänkt, men så blir det ibland!
Jag är helt död idag, kom hem vid ett och slockande.. Vill sova mer, min kropp skriker efter sömn! Men risken är att jag inte kan sova inatt då!

Nu måste jag ta en promenad med Bella! Ikväll går en bra film på tv, jag ska mysa ner míg under en filt och bara njuta av att ta det lugnt. Imorgon väntar en ganska jobbig dag.




Fear

Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0