Köpförbud!!

Kikar runt på lite sidor och hittar sjukt snygga skor som jag vill /  måste  ha!!! Tyvärr har jag köpförbud på kläder och skor just för tillfället! Jag försöker spara pengar till utlandet som jag kommer åka till om ungefär 3 månader!=) Men dt är svårt att tänka framåt när man hittar såna här godbitar :

Snygga, eller hur?



Om ändå pengar kunde växa på träd..... Sweet






Men jag får försöka hålla mig ett  tag och tänka på hur underbart skönt det kommer bli med sol och värme snart! Egypten är ett av ställena jag har att välja mellan. Det här stället skulle inte vara så dumt! =)



Hilton long beach Hurghada


Sandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy vad snygga skor!!! helt galet!

Fast det där exotiska paradiset såg ju heller inte helt fel ut, let's go honey ;)

2009-09-07 @ 21:15:16
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0