Hatar att vara sjuk..

Finns det nåt värre? Först jobba ihjäl sig en hel vecka och när helgen kommer ochman har planerat utgång så blir man sjuk (helt plötsligt!). Jag har legat hela dagen.. Känner mig helt utsagen. Inget värre kul!
Annars har det varit en helt sjuk stressig vecka.. Har hört att man kan bli sjuk av streess så det kan vara det som satt sig? Tur att jag har Bella som jag kan krypa ner med så man inte känner sig helt ensam...

Saknar min tjejer sjukt mycket, har inte träffat er på länge.. Ni vet vilka ni 'är!♥

Imorrn ska jag (om jag mår bättre) åka till Jossie =) Har inte sett hennes nya  lägenhet än. Ska bli kul att träffa henne!! I helgen ska jag även försöka hinna med att gå lite på ljusstråket som är i Nora =) Såå mysigt! Dom tänder ljus runt hela Nora sjön och det är jätte mysigt! Hade mest av allt viljat gå med min sötnos men han befinner sig nere i Ungern och lever livet!

 

Nu ska jag vila upp mig så jag orkar gå ut en sväng ikväll..



Jag vill må bra



Sommaren 09 är slut! :/
Saknar den så himla mycket! :D ♥

Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mår du bättre nu vännen?? Saknar dig så fruktansvärt mycket!!!

Kramar<3

2009-09-07 @ 21:13:35
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0