Självupptagen

Att vara egen företagare är inte som att ha ett vanligt jobb, vara anstäälld osv. Det handlar om något mer, som ansvar, tid mm. Att lämna jobbet är självklart för andra när man slutar för dagen. För mig handlar det om planering, man ska alltid tänka på det ena och det andra. Sånt är mycket tidskrävande. Sen jag började i mars har jag blivit väldigt upptagen med mig själv. Vänner tycker ofta att jag aldrig hör av mig, jag aldrig kan hitta på nåt eller ens orkar göra nåt på helgerna. Det är tråkigt, samtidigt får jag göra nåt som jag vill göra. Att jobba med hår osv.. Allt tar på krafterna. Ibland vill jag bara ligga hemma hela helgen, knappt göra något alls. Att dessutom ha sin pojkvän i ett annat land gör inte saken lättare heller. Ibland kan vissa känna sig bortglömda,
men så är inte läget.Allt handlar bara att jag har för mycket att tänka på. 
 Jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig, utan er vore jag ingenting! Tack för att ni finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0