Mysig Höst dag!

Har precis kommit in efter en lååång promenad på en timme och 30 minuter med Emelie! =) Vi har så mycket att prata om jämt när vi ses! Det är så kul att träffa henne, vilket inte blir så ofta längre..
Vi gick dalviksrundan, sen tog jag med lilla Bellii också, men de blev lite långt så jag fick bära henne en bit. Tur att hon inte är så stor ;)

Det är en underbar höst dag idag, hade önskat att få tillbringa den med min pojkvän. Men det går inte..
Jag saknar honom så mycket, går nog inte att beskriva. Varje dag, varje timme, varje minut..
Men snart är DU hemma! :D

Läääääängtar!! ♥


Vi..

Undra vad man ska hitta på idag..VAd ska ni hitta på?!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0