Mörker..

Hösten tillåter så mycket. Man kan gå o lägga sig lite tidigare, man kan ligga en hel dag under en filt och bara vara, man dricker varm choklad osv. Listan kan göras lång.. Man skyller på mörkret och kylan. Men det är Mysigt!


Imorrn är det ny arbetsvecka, nya möjligheter :)

Ligger här med en bybadad Bella inlindad i en filt, så mysigt så =) Önskar att jag hade någon annan att mysa ner mig med.. Men som sagt, tar de första bästa och de är Bella..

Läste Emelies blogg nyss, hon har så klockrena citat jämt, and i love them! " Vem behöver karlar när det finns kläder och skor" haha.. Hon har rätt i de hon säger oftast :) Besök hennes blogg: www.thepiecesofme.blogg.se


Nu ska jag mysa med mamma och syrran !♥

Massage väntar också ;) Me like!

12 days..

Puss o Kram

Sandra


Kommentarer
Postat av: Diana

Snygging, jag vill åka nuuuuu! <3

2009-10-12 @ 19:11:39
Postat av: Ems

Men Sandra, vad söt du är! Blir ju nästan lite tårögd :)

I MISS YOU ! ! ! <3

2009-10-14 @ 16:32:51
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/stylefocus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0