Magisk Fredag, bästa suprise ever! :D

Fredagen började började sådär.. Jag började tjura för att jag inte hört nåt ifrån min sötis som lovat att höra av sig. Han skulle komma med flyget klockan 18.00 till Stockholm, vi skulle ses runt 23 nån gång! Saknaden var så stor.. För stor! Jag hade precis klippt Robin och skulle värma min matlåda i köket när jag ser attt bakdöörren är öppen. Jag gick och stängde den, frågad Carro varför den var upplåst. Hon mumlade och sa något. Plötsligt får Carro sms och jag fråga vem det var, men hon mumlade något igen. Jag vänder mig om och ser att någon öppnar dörren och stiger in- SHERKO!!!! =) Suprise!! 
Jag anade verkligen ingenting.. Carro och han hade kokat ihop att han skulle överraska mig :) Åh, det var den bästa fredagen påväldigt väldigt länge! Jag blev så chockad så jag knappt kunde säga nåt. Helt magiskt! ♥ Inte nog med det hade han med sig presenter till mig också :)

Kvällen fortsatte på Frimis med Carro och Sherko och haans vänner :) Vi skakade rumpa hela natten! ;)

Idag är jag otroligt seg efter nån timmes sömn bara.. Men det var det värt efter en kanon kväll/ natt!

Kanske ska man klä på sig och fixatill sig, sitter fortfarande i mysdressen :P


Jag har världens bästa pojkvän!


Han fick lite  presenter idag eftersom ha fyller 20 i veckan som kommer :)



Pluttisarna mina=)

Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0