Lördag!

Utgång eller inte?




Fy fan vad jag längtar efter Stockholms party nätter, det känns som hundra år sen jag var där.. Men egentligen är det bara några månader!
Nu blir det att PLANERA!!!  Jag måste dit SNAAAAART!!
Stockholm i mitt hjärta!

Ledsen för dålig update på senaste tiden.. Det har var för mycket runt mig just nu. Jag har inte varit riktigt mig själv under senaste tiden. Det har märkts båda av mina nära och kära och inte minst av mig själv. Mycket hände på en och samma gång.. Jag har jobbat som en tok de senaste veckrna också, jobbat över , kommit hem senare än vanligt. Det tar på krafterna! Nu är det äntligen helg och jag skulle tagit det lugnt hela helgen. Men det kan bli utgång ikväll iallaffall, vi får se! ;)


Nu ska jag kila ut med Bella..

Puss
Sandra


Kommentarer
Postat av: Sofia

oh roligt att hitta till bloggare som man känner :)

2009-10-03 @ 16:49:52
URL: http://sofaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0