Då var det Söndag igen..

Tänk vad helgerna går snabbt! Idag har jag hunnit med endel ändå. Jag har varit ute några gånger i de fina vädret =) Klippt Robert, städat rummet och vilat lite.. Ganska skön söndag :)
Den här veckan ser jag fram emot! Inte minst  för att Sherko kommer hem på Fredag! ♥ Can´t wait!
Och på tisdag ska jag och Carro på massage!
Kommer bli grymt! Min rygg och mina axlar behöver verkligen de just nu.. Skönt kommer de bli iallafall!
Nu väntar ett varmt bad med  tända ljus.. Hårinpackning och bodybutter :)
Sen ska jag lägga mig framför tvn med min stora på med naturgodis. (hoppas att det är lite nyttigare än vanligt godis iaf) ;) Haha..

Trevlig käll på er allihopa!
 

Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0