To be strong

Att vara stark. Det tar tid att lära sig vara stark och se saker från andra sidan. Jag har varit med om många långa och jobbiga olika faser i mitt liv. Det har varit jobbigt för stunden. Men och andra sidan har det även gett mig någonting. Styrka och lärdom.  Jag har blivit starkare och starkare för varje gång. Så många gånger jag har suttit och gråtit för att killen lämnat mig och visar sig varit ett riktigt svin. Dom är inte ens värda dina tårar!  Man tänker alltid vilken bra kille man gått miste om. Så tänker jag inte längre. Jag har passerat den nivån, och tänker istället vad de har gått miste om. Jag är en fantastisk person, jag vet vad jag vill med mitt liv, och jag står med båda fötterna på jorden. Dom är förlorare som inte vet vad de gått miste om. Tack vare min goda självkänsla kan jag tänka såhär.En god självkänsla är något alla borde ha. Men det är tyvärr många som saknar det, vilket resulterar i osäkerhet hos många. Sånt ser man ganska snabbt på en person.

Man måste se lyckan i allt och alla i sin näret och allt som finns runt omkring en.
 Jag är så glad att juag kommit så långt attjuag kan tänka såhär.

♥Ta vara på dina nära och kära. En dag står man ensam och tvingas att välja rätt väg.
♥Lev i nuet, man är bara unge en gång.
♥Ibland känns livet surt, men det gäller att gilla läget.




När en blir två, eller två blir en?


Now you are gone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0