Halloween är över, och jag är SJUK!

Så himla typiskt! Att jag ska gå och bli sjuk. Fan vad trött jag blir :S Jag har ont i halsen, kan knappt prata. Har legat i min säng hela dagen. Kul värre! Vart har denna helg tagit vägen? Hade behövat ligga ner och vila hela helgen.

Igår körde vi lite utgång. Jag och Diana var utklädda till Sailor (sjömän)! Roligt att se alla olika utstyrslar på Frimis ;) Haha.. Rolig kväll, lite för mycket alkohol bara men en rolig kväll =)


Pimp , Sailors, Johan

Girls just they wanna have fun!






Nu ska jag ta ett varmt bad, äta glass, kurera min hals och till sist SOVA!

Hoppas ni alla har haft en kanon helg =)

4 månader idag! ♥

Puss

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0