Hairextensions!

Fullspeckad helg! Fredagen började inte riktigt bra, jag fick tvinga iväg mig själv till jobbet för att ta hand omnågra kunder, men när klockan närmade sig 2 tiden kände jag att min kropp var helt slut. Jag höll på att ramla ihop. Tog bussenhem och lag mig, hela fredags kvällen plus lördagen spe ,nderades i min säng. På lördag kväll var de sleep over hos Carro=) Igår var vi i Karlstad på Extensionskurs. Det var riktigt kul! Det är roligt att lära sig nya saker och hela tiden utvecklas! Det är nog det bästa med att juobba som frisör, att de alltid finns saker att lära sig. Man är aldrig färdigutbildad ;) Efter en hel galen och rolig dag och biltur med Carro(vi fick vara med om mkt igår, putta igång bilar, jag fick hjälpa Carro att pickparkera i typ 15 min! Haha) så var jag hemma vid halv 8.Okej, jag var helt död.. Men nu är jag ett diplom rikare! ;)


Vi utökar nu våra behandlingar på salongen. Besök våran hemsida för med info:
www.2Klippare.se

Ta även del av våra månadserbjudanden där!

// Sandra & Caroline,  2Klippare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0