Glee :)

Imorrn är det äntligen Friday! Ska bli så himla skönt med helg, den här veckan har varit tung. Mycket pågrund av allt som hände exakt för en vecka sedan och sen även att jag fortfarande inte är hhelt frisk.. Måste blii frisk tills på måndag för då ska lilla jag ta vaccinsprutan. Jag är faktiskt jävligt rädd, men hellre de änn att ligga sjuk i veckor.. Jag jobbar med människor varje dag, så det känns som en skyldighet även om jag inte skule bli sjuk så kan jag smitta andra!
Nu sitter jag och tittar på mitt favorit program, GLEE! Har även sett Mammas pojkar nyss. Go BOBBY and JULIA! Sötaste paret!! =)

It´s over now

k ä n s l o k a l l

Sandra


Kommentarer
Postat av: Ems

2009-11-20 @ 10:43:43
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/stylefocus
Postat av: Ems

Det är DU som är bäst ;) .

Glee är så himla bra!!! Love it!

Härligt att du har bestämt dig för att ta den, är ju lika bra :)

Kramar <3

2009-11-20 @ 10:44:57
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0