Doesn´t mean anything?

Kärlek gör bara ont. Jag lovademig själv att aldrig släppa in någon på mig. Jag gjorde det, jag litade på någon. Någon som helt plötsligt inte finns.

Jag älskar mina VÄNNER, ni är det bästa som finns och som får mig att känna lycka! Trots mina goda självkänsla ser jag ljust i det hela, jag blir starkare och starkare. Jag klarar av saker mer och mer. Jag är värd nån som verkligen vet vad den vill, och det visste tyddligen inte Du.




Vad vore jag utan mina vänner!



Life goes on..


Kommentarer
Postat av: Ems

Du skriver så bra vännen!

Och jag VET att du tar dig igenom det här, jag ska hjälpa dig så mkt jag kan ;)

Let's go out and have som fun!

Love you <3

2009-11-14 @ 19:53:29
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0