Njuta :)

Kvällen började bra! Jag och Sandra åkte till Emelie där även Elin höll till. Vi förpartade lite, eftesom jag beslutat mig för att inte dricka. Dels för att jag ska tänka på träningen och även för att det kan va skönt ibland att inte dricka, bara ta det lugnt. Någonting gick fel,.. Jag och Sandra blev tippsy ganska så snabbt. Vi begav oss till Njuta där var det Babar reunion. Det var sjukt mycket folk. Det var riktigt trevligt :)
Tyvärr blev det lite för mycket alkohol..... När det började närma sig stängingsdax vet jag inte vad som hände. Det snurrade i mitt huvud, jag kunde inte tänka. Jag ställdes framför val och som vanligt är jag så jävla dum som gör det sämsta valet. Jag hatar mig själv, förstår inte hur jag kunde göra såhär.. Det är lätt att vara efterklok... Alkohol är inget att skylla på heller, men nu gör jag de för jag hade inte gjord detta i nyktert tillstånd.

Men det får man stå för , och jag har ångest för de också..  :/


Nu ska jag ut och rensa tankarna..
Här kommer lite bilder från igår:


 











Nu ska jag ut och njuta av den lilla sol som finns kvar!

Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Diana

Snygga ni var tjejer, snyggast på hela Njuta! ;) Jag som också ville festa med er!! :D

2009-05-24 @ 17:23:00
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heta brudar ;)

Såg ju ut som ni hade grymt kul!!

Du ska inte hata dig själv sandra, det är inte ditt fel att vissa karlar är världens svin :) <3

2009-05-26 @ 10:21:56
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja SVIN är bara förnamnet! Så är det, gilla läget och gå vidare :P Skulle aldrig lägga energi på idioter och gå runt och böla.. Hahahah! Tycker dock synd om hans FLICKVÄN, otrohet är aldrig kul!!

2009-05-26 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0