Stockholms weekend!

Jag tänkte summera min helg med lite text och bilder!

Lördagen började med att tjejerna tog sina fullproppade resväskor och begav sig till Hufvudstaden Stockholm.

 Efter några timmars resande var vi framme och det tog inte lång stund innan vi gick till vårat standard ställe Kungshallen för att avnjuta en god lunch! Det blev kyckling och klyftpotatis, mums!

Sen gick vi och checkade in på hotellet och begav oss ut igen, shoppade lite och chillade i Humlegården :)

Efter några timmar på stan gick till åter tillbaka till hotellet för att vila en stund. Försöka vila iallafall! Vi låg mest och bara skrattade, vi var övetrötta och allt var hur kul som helst. Men de är aldrig fel att vara lättroad ;D Haha!


Vid nio gick vi till en förfest på Östermalm. Där togs vi hand mycket väl av Eriik och hans vänner!



Måste säga att det är stor skillnad på Örebroare och Stockholmare. Hur som helst gick vi till Café Opera senare. Där hade vi ett bord bokat! Det var en riktigt ROLIG kväll utöver det VANLIGA! Träffade även Sandra och hennes syster där, det var kul :)



Kom i säng vid fem ooch vaknade vid åtta igen. Mindre roligt. Jag kunde tyvärr inte avnjuta den goda frukost som bjöds på hotellet.

Söndagen bestod mest av att gå runt på stan igen och kika. Vi var ännu mera trötta vilket resulterade till ÄNNU mera skratt. Folk måste trott att vi var dumma i huvudet! Haha..

Jag käkade lunch med Erik i Vasastan, mysigt ställe :)

Tiden går fort när man har kul, så klockan blev  ganska snabbt fem och våran buss gick hem. Alltid lika tråkigt att åka ifrån Stockholm.  Vi slockande på nolltid och vips var vi hemma. Väl hemma var det bara att bädda ner sig och ta iigen den tre timmars sömn man fått ifrån dagen innan. .

Jag kan inte påstå att jag har varit allt för pigg på jobbet idag, men det var de värt!

Nu ska jag vara med min syster lite eftersom hom åker till Malllorca imorrn. ♥ Jobbigt!

Har iallafall haft en kanon helg! Tack, ni är Bäst! ♥
Puss Sandra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0