Frimis och Björnis :)

Efter en Lördag amed blandade känslor så styrde jag och Sandra förpärla på min Salong och sedan bar det av till Frimis! =)
Man vet alltid att man har kul på det stället, dessutom hade jag min pingla Samdra med mig! ;)

Där inne träffade vi massa kända ansiikten. Bland annat min Sara från min förra klass! Hur kul som helst att se och träffa henne!!! Hon var en av dom jag umgicks mest med i frisörklassen. Där inne skakade vi rumpa länge och väl innan vii gick ut för att möta Erik och hans vänner. Vi gick vidare till Björnis.. Där var det.... Trångt och kallt. Men de blev lite dans där inne med. Mitt uppe i allt var det plötsligt stängningsdax och vi tog en taxi och åkte på efterfest. Var vet jag faktiskt inte, haha.. Mitt lokalsinne i Örebro är inte det allra bästa. Kom i säng vid fyra. Sov inte alls mycket. Jag har alltid så svårt att sova när jag varit ute och druckit.  Men hade en sjukt kul och galen kväll :) =)  TACK VÄNNER!

Åkte med Sandra hem idag. Båda var lika bakis och trötta, hon var nog egentligen en trafikfara idag, haha. Men vi kom hem iallafall :)
Nu har jag sovit i fem timmar och tagit igen mig. Men är fortfarande sjukt trött. Har varit ute på promenad nu på mina skakiga ben. Nu blir det att fixa iordning här hemma, för imorrrn är de jobb igen som väntar.


Varför går helgerna så fort?

Lite bilder sen igår:













Tänker på dig.♥


Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är så söt sandra! :)

2009-05-10 @ 19:14:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0