Tar en paus från solen...


Hur underbart är det inte att vakna av att solen lyser i ögonen och man känner att man är utvilad?! Åh jag Älskar det!
Så var det imorse. Jag vaknade i ganska hyfsd tid, vid halv tio gick jag upp och vid tio var jag ute i solen redan :)
Det här måste vara den varmaste dagen hitills, det varmt vid tio ;) SOMMAREN ÄR HÄR!! 
 Bikinin har varit på hela dagen och jag har ägnat största delen på våran baksida. Vid tolv kom Emelie förbi en stund, efter det gick jag ner på stan för att handla morsdag present till mamma! Det fick bli lite blommor och ett sött kort. :)
Passade även på att gå en extra promenad med Moa. Vi gick ner till strandpromenaden nere vid Norasjön. Jag blev så sugen på att bada.  Men det får nog vänta ett tag till.

Idag ska vännerna ut. Det är tydlingen nån festival i stadsparken. Viktors band Smash into pieces ska spela bl. a men jag orkar inte åka dit. Jag känner verkligen bara för en lugn helg med mycket sol och mycket vila. Efter omständigheterna mår jag faktisk kanon. Livet leker! 


I´m so much better without  you, hah

Här kommer lite bilder från idag :




Väntar på att mamma ska tända grillen nu. Snart är det dags för mat! Det ska bli mumsigt med grillat.

Ser fram emot en lika solig och skön dag imorgon!

Puss o Kram
Sandra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0