Sol, glass och Sherko! =)

Dagen började med en låång sovmorgon för min del. Sjukt underbart! Jag låg kvar i sängen till halv elva.. Efterlängtat:)
När jag väl tog mig upp fixade jag iordning mig och åkte in till Örebro för att möta upp min vän Sherko! :)
Vi gjorde en shoppingrunda på stan, jag passade på att köpa present till syrrans pojkvän Jimmy! Så jag fick goda smakråd av min vän.
Jag köpte även ett linne/korsett i persika färg, jätte fin från Cubus! Den kommer vara grymt snygg till en solbrännan i
sommar :D

                                                                
                 




















Efter shoppingen begav vi oss till Stadsparken med en varsin glass i handen.! :)
Där var det fullt med folk, band som spelade. Man fick riktiga sommarkänslor! Vi satt oss i solen och glassade en stund.
Det var jätte mysigt!
Som alltid när man har kul går tiden fort också. Jag var hemma vid fem, då gick jag och Sarah ut på promenad med hennes hund Ninjo. Älskar solen, det är Underbart att det äntligen  snart är sommar! ♥

Har haft en toppen dag med en toppen person! Finns inte många av dom men det finns några och dom måste man hålla hårt om! =) Sherko du är bäst!
Som vanligt när han och jag träffas så är kameran aldrig med. Lite tråkigt.

Nu har jag precis badat och smörjt in mig i body butter. Tvn och soffan väntar för min del nu!

Imorrn är det jobb igen, sen är det helg =)

Det låtar åt utgång på lördag, Njuta?

 

Hellre ett ärligt nej än ett falskt ja...

Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken härlig dag du verkar ha haft vännen!

Linnet var verkligen jättefint, tummen upp för det ;)

Vi måste verkligen se till att ses snart!

Puss<3

2009-05-21 @ 22:34:56
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Isabella ♡

fint :)

2009-05-21 @ 22:40:58
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0