Nyklippt!

Så himla skönt! Idag har jag tagit mig tid att sätta mig ner och bli klippt! Det blev jätte bra, kunder förstår inte blivit annat eftersom det var min arbetskolega Carro som klippte mig!:D

Idag fick vi en ny praktik elev till salongen .Amanda heter hon super go och trevlig tjej! Hon går första året på frisörlinjen. Jag kommer ihåg när jag började ettan på frisör. Det känns nästan som igår :P Men de är ju inte så längesen trots allt. Hehe..  Det är jätte kul att hon är hos oss iallafall. Dock var det en ganska lugn dag idag, två avbokningar fick vi. Inte så roligt men då fick vi lite tid att visa henne mer förstås.

Imorgon kommer bli en rolig dag! Viktor kommer till salongen och jag ska klippa honom =) Sen vid fem kommer min SYSTER hem! Hon kommer till salongen, sen åker vi hem tillsammans när vi slutat. Har verkligen saknat henne sjukt mycket.
 Just nu finns en annan jag saknar också. Han skulle ringa idag, men jag väntar fortfarande på att min nalle ska ringa! Vad brukar man säga, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.. 
Jaja, det återstår att se om han ringer eller inte..

Sandra, du vet att jag tänker på dig. Du kommer klara det här, så stark som du är!
Du är bäst!

Vi hörs snart!
Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0