Mammas dag! :)

Idag är det Mors dag och vi har firat mamma här hemma. Hon fick blommor och ett kort! Tänkte även att jag ska baka något gott sen. Jag funderar på en äppel och päronkaka. Det tror jag blir gott!
Annars idag har jag solat, solat och solat! Måste ta vara på solen när man är ledig. Diana kommer hem vid tre, ska bli kul eftersom vi aldrig hinner ses längre.
Har precis unnat mig lite av Ben&Jerrys goda glass! Det kunde inte ha smakat bättre i den här värmen! :)

Med lite musik öronen så är allt helt fantastiskt!  Har snart spelat sönder några låtar, men dom är så bra :

Hurtful- Erik Hassle,
Ayo Technology - Milow
Blind - Hercules and  love affairs
Dead and gone - T.I
Lovestory -Taylor Swift
When love takes over - David Guetta feat. Kelly
When it was good - Flipsyde
Beautiful - Akon


 

Lyssna och njut!


 


Nu ska jag ut i solen igen! Ha en trevlig söndag / morsdag allihopa!

Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0