Lördag!

Lördagen började med att jag gick och solade solarium med mamma. Det var skönt att komma ut  lite och röra på sig. Jag ska verkligen ta tag i träningen nu!
När jag kom hem var jag jätte seg så jag lag mig i sängen och somnade.. Ganska skönt eftersom jag inte fått så många timmars sömn inattt. Jag var nämnligen ensam hemma i lägenheten. Och det är inget jag gillar, plötsligt blir allt så läskigt. Så töntig är jag"! Haha.. Men jag somnade tillslut iallafall.

Har nyss grillat med mamma, det var såå gott! Pratade nyss med Diana, hon låg och solade idag med=) Är glad för hennes skull att hon har det bra! Jag desvärre har inte mått så bra sen hon åkte.
Jag har känt mig ensam, halv, deppig, ledsen.. Det har varit jobbigt. Men jag är inte den som ger upp i första taget, så jag kämpar på..



Ikväll blir det utgång med Sandra =) Vi ska styra förpingla på salongen!! Hihi..

Ses i dimman!

Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0