Klart att det känns!

Det klart det känns.



Äntligen helg!
Igår fick jag och Sandra ett ryck och betsämde oss för att åka till Gbg idag, men eftersom det är göteborgsruset så är det fullbokat på varenda hotell som ligger i city! Vi får helt enkelt ta en annan helg.
Jag ska njuta av solen som skiner ute idag , ooch verkligen ta tag i min träning nu. Ska bli så skönt :)
Sedan starten av salongen har jag verkligen lagt ner all min energi på mitt företag, jag har hela tiden fokuserat på att göra ett bra jobb, vilket som behövs i en start. Det har gått tio veckor nu och det är inte förräns nu jag känner att jag har kommit in i själva rutinerna. Jag la all träning åt sidan, det fanns inte tid då.  Det ändå som prioriterades då var jobbet. Vilket ioförsig gav resultat!  Men nu -äntligen, så ska jag börja tänka på MIG SJÄLV IGEN!



When it was good


Sandra




Kommentarer
Postat av: Anonym

detta låter som en bra ide!!

men va säger man? affärerna föra livsnjutning ? :)

2009-05-16 @ 12:37:37
Postat av: Sandra

Som egen företagare så får man nog tyvärr säga affärerna före livsnjutning! ;)

2009-05-16 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0