I´m in Love With a Fairytale, even though it hurts.

I´m in Love With a fairytale, even though it hurts.

Norges bidrag vann igår! Hejjade faktiskt på honom. Han såg bra ut, hans text var bra och han sjöng bra.
Kunde nog inte blivit bättre ;)

Sitter just nu med datan i sängen, är helt slut efter gårdagen. Var hos Sandra igår , men det blev ganska sent. Jag är ingen nattmänniska som ni vet . Hehe..

Blev uppringd av en bakis Emelie vid tio, har inte orkat gå upp än. Så himla skönt att ta extra sovmorgon på helgerna.
Det är sjukt hur man kan uppskatta att vara hemma en hel helg och bara få vara för sig själv.
Undra vad dagen kommer bjuda på , tror att jag ska sola lite eftersom jag ser att solen skiner ute!
Sen ska jag ut och gå promenad och träffa lite vänner.

Vi hörs senare!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0