Hur underbart ser det inte ut?

Hittade lite gamla student bilder sen förra sommaren :) Var bara tvugna att kolla igenom dom! Nu är det ju snart dax för 90:orna att ta studenten. Wiiie!

Imorrn åker jag till Stockholm till Stockholm med tjejerna! Dock saknas några men de kommer fler gånger. Håller på att packa för fullt! Det är alltid lika svårt att välja vad man ska ha för kläder, skor osv.. Men jag ska fråga Caroline sen när hon kommer. Hon ska sova hos oss inatt eftersom vi åker tidigt imorrn =)
Nu ska jag fortsätta packa!


 


Det kommer bli en grymt kul weekend hoppas jag på, vädret ser ju lovande ut iallafall? :D


 





Är hemma på Söndagkväll, då kommer jag komma med uppdatering och massa goda bilder lovar jag!

Nu drar jag till Hufvudstaden ..

Röda mattan - here we comes !

Puss
Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort på studenten!! Kul att du fick ta kameran o ta kort ^^ ! du är så ego* :P men jag love U iaf!! :D

2009-05-01 @ 19:44:13
Postat av: Diana

2009-05-01 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0