Då var det måndag igen..

Då var det dags för en jobbvecka igen då. Förstår inte hur helgerna går så himla fort? Man hinner inte ens blunda så är det måndag igen..

Vi har haft en ganska lugn start på veckan. Vädret var ju inte det bästa så det kan ha med det att göra. Vi öppnar ju inte förräns tolv på måndagar, så det är skönt. Dagen går väldigt snabbt! Jag fick sova ända tills kl.10.00. En Nöjd Sandra ! =)

Hade konstiga drömmar inatt,, vaknade flera gånger. Just ögonblicket när man vaknar ibland kan vara läskigt. Man vet inte om det är på riktigt eller bara i drömmen. Som tur är händer inte det så ofta, drömmer oftast om bra saker ! :)

Blev just bjuden på studentfest av Ida, som tar studenten den 5 juni! Det ska bli jätte kul=)
Helt galet, det var för ett år sedan jag tod studenten!! Hur snabbt kan det gå?
Elin skickade en bild till mig häromdagen på mig o henne. Jag måste visa:
I had the time of my life



 



Sötis Elin, saknar henne! Vi hade alltid så kul på lektionerna, på rasterna, i matsalen. Vi hade alltid klockrena kommentarer, vilket resulterade många blickar från samidrotttskillarna! ;D MISS<3 Hehe..

Önskar jag kunde blogga mera, men tiden räcker inte till tyvärr..

Nu ska jag snart lägga mig..

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Puss Sandra


 


When love takes over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0