Varmt bad, hårinpackning, ansiktsmask, bodybutter :)

Det är vad min kväll bestått av!
Finns det nåt skönare än att lägga sig i ett varmt bad, göra en hårinpackning och ansiktsmask?  :) Nej, det finns nog inget bättre faktiskt!  Det är så skönt och avkopplande. Där skulle jag kunna ligga hela kvällen om det var så :P

Idag har jag varit ledig efter många dagars arbete. Har inte haft en ledig dag sen förra lördagen, så nu var det behövligt med en dag att vila upp sig på.. Jag skulle vila från början, men som vanligt finns det hundra saker att göra så det vara att sätta igång när man för en gångsskull hade tid och var ledig!
Vi började nämligen rensa garderoben på VÄSKOR och SKOR! Usch vad jag hatar att göra mig av med saker. Varje sak har ett minne efter sig, något som man påminns om nåt man gjort eller så
;) :D
Men samtidigt kan man inte bara spara allt som man inte ens använder.. Det var lika bra att säga Goodbye!

Har även provat några av mina saker jag inhandlade på Frisörmässan i helgen, bl.a. tre stycken nagellack från O.P.I
och en locktång 38mm!
:)
Så min lediga dag blev inte så ledig ändå som den var tänkt.
 Men det var kul att umgås med min syster iaf ♥

Min största Kärlek. Skor och Väskor! ♥







Tror inte vi har en garderob utan skor i faktiskt! Min favorit är denna :


Imorgon är det jobb igen. Ska bli kul! 

Nu är Stockholmsresan bokad
:) Partyy!


Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0