Två år idag!

TVÅ år sen idag!! :D :) Prövotiden på mitt KÖRKORT är ute och kortet är nu mitt!
Det känns helt sjukt att det är två år sedan jag fick det efterlängtade körkortet! Tiden går så snabbt så man hinner inte ens med! Jag minns den dagen som igår. Vilken lycka, det är nog den bästa dagen i mitt liv :) Inte nog med det. Min syster skrev upp samma dag som mig, vi klarade de på första försöket! Vi körde även upp på samma dag och klarade det på första försöket! Inte illa om jag får säga! Vi är trots inte allt så blåsta som vi ser ut ;) Haha!

Idag är det första lediga lördagen sen jag blev egen företagare! Det är så skönt att bara vara hemma och ta de lugnt och umgås med min familj. Det tar på krafterna att vara egen kan jag säga. Jag har inte så mycket fritid nu.. Hinner aldrig träffa vänner längre, aldrig gå mina promenader på kvällarna m.m. Men jag har min salong och det är den jag lägger all min energi på just nu!

Hoppas på att hinna träffa Sandra en sväng ikväll =) Hade hoppats på att hinna träffa Sherko något i helgen med, men det ser inte ut som att tiden räcker til!


Igår träffade jag Per en snabbis i Örebro, hahah. Det trodde jag aldrig att Högström skulle befinna sig i Örebro, på Stortorget! Är ju van att träffa honom när jag är hos pappa uppe i Norrlandsskogarna. Men han hade vägarna förbi, så man var tvungen att ta vara på den lilla stund och säga hej :)  Roligt :D

Nu väntar en skön massage av syrran! :)
Trevlig helg allihopa!
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du ska kalla dig frisör med ditt äckliga hår? :S vårda dig själv människa, jag skulle aldrig vilja klippa mig hos dig som har gult,smutsigt hår plus största utväxten..skärpning.

2009-03-21 @ 17:39:54
Postat av: Sandra

okeey, "mogen" kommentar.. Du är tydligen färgblind också och dessutom anonym, Bahahahah, det är skrattretande att folk kan vara så ooootroligt avundsjuka när det går bra för andra!

2009-03-21 @ 18:50:21
Postat av: SandraAppel

okeey, "mogen" kommentar.. Du är tydligen färgblind också och dessutom anonym, Bahahahah, det är skrattretande att folk kan vara så ooootroligt avundsjuka när det går bra för andra!

2009-03-21 @ 18:51:51
Postat av: Anonym

okej men jag tycker det ser gult ut, det är många kort som hon har haft gult hår på, jag tänkte bara ge ett litet tips på att det är ju ingen som vill klippa sig hos en ovårdad frisör..och jag är inte avundsjuk, tvärt om, skit kul att ännu en frisörsalong har öppnats, jag menar, det har ju aldrig gjorts förut.

2009-03-21 @ 19:25:21
Postat av: emelie

haha har du sett sandra i verkligheten?!Nej just det,snyggare tjej får man leta efter.snyggare frisör får man leta efter.men vem bryr sig om utseendet.Antar att det är en avundsjuk örebro tjej som skrivit till sandra och jag tycker synd om dig tjejjen..sandra föddes snygg och du föddes ful antar jag?!hahaa..stå för vem du e.

2009-03-22 @ 23:58:37
Postat av: Anonym

Kan inte annat än hålla med. Glasögon skulle kanske sitta på plats?

2009-03-23 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0