Utgång!

Lördagen började med jobb. Fullspeckad tidbokning, och en väldgit trött och seg Sandra! Sjätte arbetsdagen i rad, usch det är inte kul.. Men det gick bra och jag var hur glad som helst när jag kom hem och fick sätta mig och äta middag med mamma och syrran vilket inte blir så ofta längre.. :) Tacos, mumsigt!

Efter det lag jag mig och bara var, sen ringde Ems och tjatade och tjatade på utgång! Ja, vad gör man inte? Kunde inte motstå frestelsen, både att få vara med mina vänner och även lite goda drinkar! Jag tog mig ork till att göra det, eftersom att det var väldigt  längesen nu jag var ute.

Väl inne iÖrebro blev det panik och vi alla tjejerna var tvugna att göra ett toalett besök. Efter 10 minuters väntan inne på resecentrum och ännu ingen toa dörr inne så fick vi ta sista utvägen- vi fick helt enkelt sätta oss ute . Haha. Det gick de med!

Kvällen styrdes mot Satin! Egenligen inget favorit ställe precis. Men vännerna fick bestämma ;) Träffade många vänner jag inte träffat på länge! =) :D


Min trötthet förvandlades till partyglatt humör och det var bara att köra :) På dansgolvet, på högtalarna everywere!


Idag är jag trots inte allt så jätte trött. Skönt! Ska ta en promenad senare, det har blivit lite snålt med det på sista tiden!

Lite Hawaii känsla på högtalarna?




 






Vad är inte bättre än Mc Donalds efter krogen? ;)

    




Vi mot världen baby..

Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: emelie

förlåt för tjatandet:Phaha saknade ju dig bara såå mycket:)hihi tack för igår, det var super kul att du var med=) Kraam

2009-03-29 @ 13:57:24
Postat av: sandra

vilka snyggingar! synd att jag inte kunde följa med, hoppas på utgång snart igen! kram

2009-03-29 @ 19:37:07
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: sandra

det lät roligt, men tyvärr är jag inte hemma då=(. vi åker den 4e och kommer en den 11e =D.

kramar

2009-03-29 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0