Sunshine!!! Underbart!

Åh vad underbart jag har det just nu! Jag sitter ute med datan i mitt knä och bara njuter av den förstq vårsolen och värmen :) Kan inte ha det bätttre! Det är så otroligt skönt, och solen tar faktiskt redan! Mina fräknar har börjat synas igen ;P Hehe..

Hur ska jag summera helgen?
Ja, i fredags var jag helt slut efter jobbet. Det var bara mys hemma i tv soffan med familjen! Lag mig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba i lördags. Vi hade Lördagsöppet på salongen! Det gick väl kanske inte så riktigt bra som vi hade hoppats men vi stängde igen vid halv 4.. Vid 8 kom Sandra och då var det Melodifestivalen. Fast egentligen satt vi loch pratade mer än vad vi kollade på tvn. Vi hade så mycket att prata om eftersom vi inte hinner ses så ofta! Kul och mysigt var de =) ♥
Angående Melodifestivalen så förstår jag inte hur svenska folket röstar!! Herregud!! Behöver jag säga vem min favorit var? Nej alla vet att Måns är min stjärna!! :D haha..

Idag har jag och mamma varit ute på promenad pch nu sitter jag här!Lyssnar på syrrans lista på Spotify, rikgit bra låtar :D 
 Har nyss pratat med Emelie i över en timme :) Det är inte så ovanligt :P  Hehe.. Tjejsnack.. :P

Imorrn kör jag och Carro ledigt igen, man måste nästan ha två dagar ledigt på en vecka!
 
Nu ska jag fortsätta sola och njuta av solen som är det bästa som finns!♥




Varför kämpa ? 

Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0