Helt slut.

Jag är helt slut. Sitter i min säng, har badat för ett litet tag sen. Höll inte på att ta mig upp från badet! Denna vecka har tagit kål min kropp och mig. Det har varit en rolig vecka! Det har gått jätte bra :) Igår hade vi 16 stycken kunder. Det är nog de som känns idag! Haha.. Men det är kul!

Efter jobbet igår gick jag och Sherko och åt på Kinamuren! Mums! Det var riktigt gott och mysigt :)
När jag kom hem var det nästan bara att gå och lägga sig. Som sagt jag är helt slut!

Ikväll bär tåget av till Jönköping. Jag och Caroline ska sova hos min moster. Och imorrn är det Frisörmässa09 i Elmia.  Där ska vi befinna oss hela dagen :) Är hemma vid tio imorrn. Kommer va mer än slut då! Hehe.

Nu ska jag packa, för jag ska snart till tåget..






One step at a time


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0