Frisörmässa09 Elmia

Helgen spenderades i Jönköping på Elmia där det var FRISÖRMÄSSA!
På lördagen åkte jag och Carro till min moster och sov där. Sen skjutsade hon oss tidigt på söndag morgon till Värnamo och där fick vi ta tåget till Elmia. Frisörmässan var bra! Vi gick runt hela dagen och tittade på Lars Wallins visning och även Skönhetsfabrikens visning. Det var några som dansade balett, det var sjukt fint! Sedan hade Fudge en visning och den var grym!! Både håret, dansen och dessutom musiken. Såg ut min favorit på en gång!

Fick han att vinka till mig :P



Några andra kändisar som vimlade runt där var : Magnus Carlsson, Michael Bindefeldt, Bobby, Sybeyde, massa Idol -deltagare( Alice och Robin var så söta ihop :) ) , tv4profiler, Börje Salming m.m.  :)
Det var en jätte rolig dag med Caroline! :) Vi har alltid roligt! :D Var så trötta när vi åkte hem, så vi satt o skrattade hela tiden ;) ojojoj!

Riktigt rolig helg=)

Idag har jag fått ett jättefint blombud av Sherko :) Det förgyllde min dag!

Snart blir de sängen! Godnatt!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0