Studenter, kör hårt!

Hur underbara är de inte? STUDENTERNA! Imorse när jag var påväg till jobbet, lagom trött klockan var halv tio , möts jag av Studenter! Glada, fulla och galna ;) De hejade så glatt! Jag fick rysningar i hela kroppen. Jag minns min student som igår. Det var ett år sedan men de känns som nyss! Elin kom till salongen vid tolv så åt vi lunch innan vi stängde igen salongen en timme för att kolla på Ida som skulle springa ut från Virginska skolan. Det var så mycket känslor där på skolgården. Jag kände hur tårarna började komma fram, fick verkligen bita ihop för att inte börja gråta. Känslig som jag är! Gillade Frisörernas flak text :  Tjejer vill va oss, Killar vill ha oss" .  Haha!
 När vi var tillbaka på salongen var det fullt ös utanför. Studenterna överröstade till och med våran musik i salongen, man kunde knappt prata med kunderna. Det spelades party musik så man trodde man befann sig på krogen typ. :P Lagom partysugen man blev! Hur som helst, en jätte rolig dag på jobbet, med vännerna , på stan =)

Nu sitter jag i soffan och kikar på Talang! Ska snart sova.
GRATTIS IDA till STUDENTEN  och ÄVEN EMELIE APPEL! =)


 
Flum bild på mig o Jossie






Trevlig helg!

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka härliga bilder och vas FIN du är i håret Sandra!!:)

2009-06-06 @ 09:41:15
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du får ta bort bilden när jag är med. Det är olagligt att lägga upp bilder på folk utan lov..

2009-06-06 @ 22:13:18
Postat av: Anonym

hahah tror knappast det var dig hon ville ha med!!! host host

2009-06-07 @ 17:44:32
Postat av: Matilda

Nä, och jag vill inte bli sedd i någon jävla fjortisblogg. Ta bort bilden eller klipp bort mig.. Föressten är de väl inte dig jag pratar med, lite fegt av dig utan namn att vara anonym, har du något och säga, säg de till mitt face, jävla tönt.

2009-06-07 @ 23:35:04
Postat av: Anonym

Om du nu tycker att hon har en fjortisblogg, varför har du ens lagt energi på att gå in och kolla? Snacka om att försäga sig lilla gumman!

2009-06-08 @ 20:22:38
Postat av: Sandra

Oj, min blogg verkar vara intressant!

2009-06-08 @ 22:45:50
Postat av: Matilda

Jag tycker den är riktigt rolig och läsa, sitter och asgarvar varje gång, just för att det är en fjortisblogg :-) Du sandra, jag har nu gjort en anmälan om bilden, så om någon vecka får du väl ett brev hem på posten. jag är såå töntig, jag vet, men jag måste ju tänka på mitt rykte :-)

2009-06-09 @ 09:58:50
Postat av: Sandra

Syns man inte, finns man inte! Hhaha.. Och ja, jag vet att du är kapabel till att göra vad som helst.

2009-06-09 @ 20:15:09
Postat av: Matilda

Bra gjort sandra!

2009-06-09 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0