Separationsångest..

Nu sitter jag ensam i lägenheten och tycker lite synd om mig själv. Inte bara för att jag är ensam här utan också för att jag måste sova själv. Jag vet, jag är töntig! Jag är 20 år ,  men ja har haft underbara kompisar som sovit här den här veckan. speciellt Sandra som sov hos mig inatt, hon är som en extra mamma. :) Men nu inatt ska jag sova själv, hon har lovat att komma om de är nåt. Jag är jätte trött så jag hoppas jag kan sova hela natten! Har varit ute på långpromenad ikväll, kikad epå Carros nya lägenhet i Ladugårdsängen. Sen var vi iväg o solade!

Inatt åker Diana till Grekland med killen. Åh, SEPARATIONSÅNGEST på HÖG nivå!! Så blir det alltid när vi inte är med varandra..

Imorgon är ingen vanlig dag, för det är Sandras födelsedag! Hurra hurra hurra!! 20 år! Men som sagt, vuxen livet är inget man längtar till. Jag vill stanna i min ålder nu,haha. Åldersnojaa när man är 20, de är inte lätt!





Älskar mina vänner !

Imorrn ska jag iväg på ett viktigt möte, whish me luck!!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt!

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder Sandra!

Vet precis hur det är, det blir ju svårt att sova själv om man inte är van ;/.

Kram!

2009-06-16 @ 11:06:55
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Emelie

det där med att sova själv är verkligen ingen höjdare! Vilka rackare som drar till grekland..jag vill också :D

Saknar dig vännen<3

2009-06-17 @ 07:42:28
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0