Midsommardagen!

Midsommardagen är ofta en dag som man brukar ligga bakis på.. Eller i varje fall brukar vara väldigt seg. Men inte i år, jag är sjukt nöjd över att jag tog det lugnt igår =) Hörde att festen jag skulle på ändå inte hade blivit lyckad, så jag är glad att jag inte gick miste om nåt! Haha.. Det var en mysig dag igår, jag var ledig och det var hur skönt som helst!! :D

Imorse vaknade jag pigg och glad! Och blommorna jag lagt under kudden låg kvar när jag vaknade. Hm problemet är att jag faktsikt drömde, inte bara om en kille utan TVÅ stycken! Hur blir det då? Får man välja ;) Jag är inte alls förvånad att jag drömde om dessa två killar, hade nästan förväntat mig det. Haha..

Idag har jag varit ute och powerwalkat hela förmiddagen, skönt! Sen suttit ute i solen en stund och nu sitter jag här.. Och bloggar! Diana jobbar idag och mamma är hos en kompis så jag är ensam hemma. Funderar på att baka något och bjuda hem Lina och Emelie imorgon på fika :)  Hoppas dom inte läser bloggen, vill överraska dom.

Om en vecka kommer Sherko hem. Har saknat honom, han är den bästa killkompis man kan tänka sig! :)
S
ka bli kul att träffa honom, det var bara för längesen nu..

Turturduvorna Diana och Jimmy is home again! Vilken kärlekssemester!:) Är bara liiite avis!♥







Underbart! Förstår ni att jag är avundsjuk?


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0