Midsommar 09!

Tro det eller ej men det är ingen fest som gäller för mig idag. Jag är hemma med hemkomne Diana :) Och mamma. Vi myser här i soffan och äter god mat! Riktig myskväll! Det kan va skönt de också. För vem vill gå ut i detta midsommar väder som alltid råder vare år? Inte jag iallafall.. Regn, regn, regn är allt jag säger. Imorse var de dock fint , då lyste solen :)  Då var jag ute med Sarah och Ninjo, sen gick jag en sväng och plockade blommor med mammi!
Blommor som jag ska lägga under kudden inatt och förhoppningsvis drömma om min Drömprins. Vem det nu kommer bli, spännande! ;) Hehe..

Så allihopa, glöm inte sju olika sorters blommor under kudden innan ni lägger er ikväll. Good luck!



Trevlig Midsommar!

Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0