Frimis!

Lördagen började med att Emelie mötte upp oss innan vi gick till lägenheten. Vi var verkligen packåsnorna nummer 1! Haha.. Vi fixade oss och gick iväg till Sandra. Vi var taggade till tusen eftersom vi planerat detta länge. Hursomhelst, vi möttes av trevligt folk hemma hos Sandra :) Det bjöds på tårta och mycket skratt! Det kom mera o mera folk, tillslut var vi nog nästan 20 stycken i Sandras lilla etta. När vi skulle bege oss till Frimis är Emelies mobil STULEN! Helt borta!  Jag hade mina små aningar , men att anklaga nån kan man inte göra. Imorse fick Emelie reda på var hennes mobil hade tagit vägen. Och jag hade rätt, de var han jag trodde. Jag är glad att mobilen kom till rätta!!
Jag hade en grym kväll på Frimis, trots vädret var de riktigt kul :)
Idag mår man som man förtjänar.. Hmm.. Men gilla läget helt enkelt!
Nu har Emelie åkt hem, Diana sitter i gör naglar på en kompis och jag ligger i soffan helt död. Ska ta o ringa min  vän Sandra(som inte mår så jätte bra idag) och fråga om i ´ska ta en promenad. Hehe..

Sandra
 :



Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka snygga tjejer alltså! Lät som en toppenkväll :)

2009-06-14 @ 20:54:36
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0