Blonds have more fun

Tro det eller ej men jag sitter med brun färg i håret!! Det är en beige färg, man kan säga  en ljusbrun färg. Nervöst, jag hoppas det kommer bli bra men det tror jag :)  Jag gör bara lite slingor, jag som helbrunnett är  jag faktiskt inte så sugen på. Speciellt inte nu till sommaren. Jag står fortfarande kvar vid " Blonds have more fun" . Hehe.

Är helt slut efter en helcrazy dag på jobbet. Det har varit fullt upp hela dagen, det har bara ramlat in kunder vilket är kul!=) Dagarna går så snabbt när det är mycket kunder...  Imorgon är det redan torsdag, sen fredag och helg!! Det blir en nykter helg för mig, men det hinner ändra sig men som de känns nu iallafall blir det lugnt!

Såg en massa studenter idag som skulle fota sig hos fotostudion brevid våran salong. Jag fick rysningar i hela kroppen. För ett år sedan var jag en av de lyckliga studenterna ! =) Vilka minnen! ♥  Efter studenten är det bara att välkomna vuxenlivet, något som jag försöker hålla mig långt ifrån. Vem vill bli vuxen?

Nej, nu ska jag skölja ur slingorna, bild kommer senare!

Trevlig kväll!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0