Tjejkväll! :)

God morgon alla!
Idag tror jag många ligger bakis hemma. Men inte jag! Körde en nykter helg! Otroligt skönt!! Det har blivit lite för mycket utgång på sista tiden. Så nu kändes  de bra att ta en vit helg. hehe..
Igår var jag på tjejkväll hos Emelie :) Det var jätte mysigt att bara träffa tjejerna! Oftast är de ju så att de är nån kille med, men när man är ensam sådär då kan man passa på att snacka tjejsnack fullt ut! ;D Haha! Sånt gillar vi! =)
Jag åkte hem ganska tidigt , var hemma vid 22 och då lag jag mig och kollade på en av mina favorit filmer, 101 dalmatiner! Den är fortfarande lika bra som den var för några år sen.. :P

Idag står regnet som spö  i backen. Blir så sur att de aldrig kan vara fint väder en hel helg. Idag ska jag packa kläder åka in till Örebro igen! Har varit hemma i Nora över helgen. Sen ska jag träffa Sherko! Får se vad vi ska hitta på!? Vi har inte setts sen i fredags nu, vi äår van att ses varje dag men de kan nog vara bra att vi är ifrån varandra lite.. Han ska flytta snart och då blir det ännu värre! Hm..

Här kommer lite bilder sen igår :










Nu ska jag kliva upp ur sängen och göra nåt vettigt! Städa kanske?

Tack för igår tjejer! Vad vore man utan siina vänner ♥
Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0