Tillbaka igen..

Hej alla!

Nu är jag tillbaka på bloggen. Det har varit så himla mycket på sista tiden att jag inte ens tänkt på bloggen. Det har varit mycket jobb och lite fritid. Men på min lilla lediga tid har jag ägnat så mycket som möjligt med Sherko, Sandra , det har bliivit lite afterwork och allmänt chill. Chill i stadsparken, det nya haket haha! ;)
Nu är det Nora dagarna så jag är hemma i Nora över helgen, så kul att träffa mamma och vännerna! ♥
Jag hade planerat att ta mitt premiär dopp i helgen men vädret ser inte ut att tillåta det tyvärr..
Igår var vi hos Sandra och förpingla lite, (jag var nykter) sen gick vi vidare ner på stan, terassen. Shit! Bottenskrap(?)
Jag skämdes, de  var pinsamt. Hur folk beter sig? Okej, jag var nykter och  då ser man allt på ett helt annat sett men alltså de där va värst! Usch! Supa skallen av sig för att försöka få med sig nån hem, ligger inte riktigt på den nivån.
Jaja, folket verkade ha kul iallafall. Jag tyckte de va trevligt att träffa gamla vänner iallafall =)

Tjejerna


Sherko

Tvillingarna!

Emelies 20 årskalas!

Afterwork at  Strömpis"


Förpärla på våran takterass! ;)

Victor, jag Emelie!

Chill i stadsparken!



Det har blivit endel fest på sista tiden :) Men det är ju sommar!

Har underbara vänner, ett underbart jobb!
Livet leker! :D

Puss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0