Jag njuter av tillvaron!

Min ÄLSKADE SOL är tillbaka! Och jag njuter verkligen av det, och i minst att jag är ledig dessutom! =)
Siter ute o steker nu, inkletad i kokosolja (utan solskyddsfaktor denna gång) och äter mammas nyplockade hallon! Lyssnar på musik och bara njuter av tillvaron. UNDERBART! 
Ikväll väntar mys med tjejerna.  Var nere på stan en stund med mamma förut. Vi gick och satt blommor på mormors grav. Saknar verkligen henne, vi pratade om allt jämt. Den bästa mormor man kunde haft! ♥ Just nu är morfar dålig, så han ligger på sjukhuset. Han börjar bli gammal men jag hoppas han blir bättre.

Den här söta klänningen hade jag förut , den är sydd av Diana! :D Sjukt söt, tycker jag iallafall!
 Någon som håller med?

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0