Fredag :)

Äntligen Fredag ! Är helt slut. Carro gick på semester igår och jag har jobbat själv nu i två dagar. Det märks, shit är verkligen helt slut. Det är fullt upp hela tiden, man ska hinna städa och hålla rent och fint dessutom. Skönt att hon bara har en vecka semester. Jag längatr jätte mycket efter min SEMESTER! Jag ska ha 6 augusti!!! Ska bli otroligt skönt!
Kom precis till Nora , ska sova hemma här inatt. Jag sover så bra i min gamla säng. Finns ingen skönare :P
Imorrn åker jag tillbaka till lägenheten, sen bär det av på förpärla hos Henke. Sen vidare till Frimis eller Srömpis tror jag :)
 Jag hoppas på fint väder  i helgen, eftersom jag fortfarande inte har tagit något dopp i år än . Sol vill vi ha!!

Undra om det är något bra på tv ikväll? Hade helst av allt velat krypa ner i soffan med Sherko ikväll men han är i Örebro.. Jag får helt enkelt nöja mig med mammsen ! ♥ 

Nu hinner jag iinte blogga mer, ska måla fransk manikyr på mina naglar inför morgondagens utgång. Ska ha en rosa volangklänning från Gina Tricot, hur söt som helst är den! Det kommer bli perfekt. Funderar på hur jag ska ha håret bara, lockigt eller rakt? 
 
Saknar Emelie som nu befinner sig i Finland. Saknar dig gumman.

Förra helgen blev det en nykter utgång , imorrn kör vi onyktert för hela slanten ;)


Trevlig helg alla!

Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0