Fartfylld helg på Liseberg! :D

Är med andra ord helt död kan jag säga! Fredagen började ganska lugnt. En lugn dag på jobbet som sedan avslutades med en lugn myskväll med sötnos! :) På lördagmorgon skulle jag upp och jobba. Hade en bröllopsfrisyr på schemat! Det var spännande och roligt, eftersom de var första frisyren jag gjorde på våran salong =) Den blev jätt fin. Den var ganska enkel men ändå speciell. Jag gjorde en kompination med flätor och lockar,  fäste upp det med nålar osv. Jätte fint!
När jag var klar var det bara att dra sig mot tåget som styrdes mot Göteborg! :D

När vi väl var framme möttes vi av Diana, Sandra och Jimmy =) Vi startade med karusellen Kanonen! Sjukt rolig men galen karusell!! Måste åkas säger jag bara. När jag åkt den tänkte jag att de inte måste finnas nån värre. Men där hade jag fel.Vi gick vidare till Balder- den var värre! Alltså jag säger bara de. läskig karusell.. :P Men jag är glad att jag åkte den. Den läskigaste av dom alla var ändå Uppsvinget! Shhiiiiitt! jag höll på att börja gråta där, som tur är var det sista karusellen vi åkte. Det var tur att dom stängde 23 och inte 24 för vi var genom blöta efter Flumride!

Efter det gick vi till hotellet och åt mat  jag och  Sherko.De andra gick ut och åt! Vårat hotell låg precis vid Anenyn så de var perfekt! Där  ska de bos på flera gånger ;)
Imorse gick vi lite på stan innan vi körde hela långa vägen hem!

Jag som inte badat än i år fick för mig att bada , inte minst i Göta Kanal. Så fick det bli ;D Årets första dopp!
Har hafte en sjukt rolig resa med mina nära och kära! ♥





Nu väntar sängen för mig!

TACK underbara människor för en galen helg utöver det vanliga! =)

Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Bernt

<3

2009-07-27 @ 14:50:17
Postat av: Sandra

Jättehärliga bilder, verkligen! :)

Vi får ses snart, måste samla ihop alla och hitta på nåt roligt!:)

Kram!

2009-07-30 @ 09:37:15
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0