Den lilla rosa =)

Hej igen!
Äntligen har åskan slutat. Så jag kunde ta mitt efterlängtade varma bad. Skönt var det iallafall! Har ätit middag med familjen nu och snart åker vi till Örebro igen. Vet inte om jag får med mig datorn eller inte. Har en massa annat att ta med. Mammas matlådor bland annat! :P Eftersom jag inte blivit nån kung i köket än.. Haha.. Har lagat mat endast två gånger sen jag flyttade. Fråga inte hur det gick! Hehe..

Nu ska jag hoppa i min urgulliga lilla rosa klänning- min favorit färg som alla vet =)  
Den är från Gina tricot och modellen heter Savrina Frill Tunic. Det kommer bilder snart. Måste sminka mig och fixa håret också. Klockan springer iväg!

Ha en trevlig kväll allihopa!
Mig kommer ni hitta i dimman på Frimis inatt med dessa tjejer. :D


Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0