Vill må bra!!

Ja, idag har man ägnat dagen på sjukan. Som jag trodde skulle dom ge mig antibiotika, vilket de gjorde! Vet inte om jag ska ta den faktiskt.. För några månader sen skulle vi göra en utredningpå om jag har astma eller inte, men nu vill dom helt plötsligt inte skicka någon remiss. Förstår inte varför? Fick en till inhalator (astmamedecin) fast dom inte ens vet om jag har det. Jag fryser som en tok, har haft dubbla täcken de senaste dagarna och ont i kroppen och ingen ork alls. Det är inte normalt! :S Hmm.. Har ändå känt mig bättre idag. Men har legat i sängen hela dagen. Så rolig fredag har jag haft!
Men nu har jag myst framför tvn med familjen och ätit massa marknadsnoughat som Diana köpt med från Hindersmässan  :)
Imorrn vet jag inte vad dagen bjuder på, det får jag se! Jag vill hitta på något roligt, iallafall inte bara ligga i sängen och
tycka synd om mig själv..


 



Tänker på en speciell person just nu...
Every moment.


Nu blir de sängen för min del. God Natt allihopa!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0