Världen är liten

Världen är liten. Pratade just med Sandra om hennes gårdagen som spenderades på ett uteställe i Örebro =) Kom in på en person och det äår då man inser att världen är så sjukt liten! ;D Hehe...

Vad gör jag idag? Inte mycket.. Har varit ute en sväng och cyklat imorse, kände att jag behövde komma ut. Jag mår inte alls för bra just nu.. Hatar att vara sjuk :S Bara ägna tiden åt att ligga i sängen och tycka synd om sig själv.
Orkar inte ens skriva något vetttigt!
Ingen utgång denna helg. Det kommer nog dröjaett tag eftersom jag ska äta antibiotika i tio dagar, ska börja på måndag tror jag! Sen i veckan åker jag till pappa :D Saknar han som F*n! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

du är ju söt trots att du är sjuk sandra. skänk den egenskapen till mig ;)



krya på dig!

2009-01-31 @ 14:45:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0