2009

Jaha vad ska jag skriva? Jag känner mig helt tom idag. Dagen började bra, NOT! Igår var det en så himla mysig dag och kväll. Jag, syrran, Emelie, Sandra Ö, Sandra A, Johni, Håkan, Jim och Johannes var på Njuta och fikade. Det var super mysigt! :) Verkligen nåt man börjde göra oftare. Jag och Ems hade pratat ihop oss att kanske gå ut en sväng efter det.. Men innan vi åkte till njuta blev det tjafs  me mamma och  sen min syster! mitt humör förändrades på en sekund! Typiskt! :(  Party känslan försvann, ville bara hem o lägga mig i sängen o vakna upp till en bra dag :P
Idag hade jag bestämt att  gå och kika på fotboll. Skulle varit kul men som vanligt drar sig folk ur, och så står man där själv!  Jag blev på så himla dåligt humör..  Så jag gick ut o gick en timme själv, när jag kom hem igen kändes allt bra igen! 
Sara ringde förut och fråga om jag ska me ut ikväll, sorry gumman! Men jag ska jobba imorrn :S Det får bli nästa  helg ! Då blir det UTGÅNG!
 
Då firar TVILLINGARNA sin 20 årsdag!!!!


På måndag ska jag o Carro på ett viktigt möte kl.11.00! Håll tummarna för oss! :D

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sandra

verkligen detsamma sandra, ser fram emot nästa helg! :) kramar

2009-01-03 @ 18:37:25
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: sandra

ja det var det verkligen :)! ser fram emot helgen :) lycka till på måndag! kram

2009-01-03 @ 19:20:39
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0