Underbar helg

Fredagen började med promenad i det fina solskenet! Jätte fint, älskar att vara ute o se snön gnistra! ;) Fast kylan var mindre rolig.. Men som säkert alla hört sen skolstart i första klass "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" . Jaa det var bara att ta på sig långkalsonger. Haha..
På kvällen hade jag lånat Twilight av en kompis. Eftersom jag har velat se den på bio så himla länge nu och alla pratat om den så såg jag verkligen fram emot det. Hade nog tyvärr lite föör höga förväntnigar på den! Jag tyckte inte alls att den var så jätte bra som jag trodde att den skulle vara.. Lite besviken var jag, men de var mysigt att kolla på den iaf! Riktig myskväll! :) 
 
Hade tyvärr svårt att sova den natten, somnade runt 01.00 och vaknade 5.00 och visste att min klocka skulle ringa 06.00.¨Så de var bara att ligga och vänta in tiden för att gå upp.

PÅ lördagen var jag sjukt seg ! :/ Jobbade till 13.00 och efter de var jag hem, fixade mig och åkte till Jossie där jag träffade Elin och även Ida Sb!! Såå hilma kul!!!! Har inte träffat varken Elin eller Ida sen STUDENTEN! Och de är bara FÖR länge sen! Elin bor i Kungsör så de blir svårt att pendla och Ida för att hon har en söt underbar dotter, Klara som hon tar han om, så tiden har inte räckt till helt enkelt! =)
Vi gick ialla fall till EFESOS eller va det heter:P En grekisk restaurang, supergott! :) Sen gick vi och hyrde film och gick hem till Jossie igen. Tyvärr var jag tvungen att lämna dem redan halv 9 :( Hade nämligen lovat att komma på Annas o Palles 20års samt 25års kalas! Var så seg, de ända jag tänkte på var min säng! Haha. Men jag gick dit som jag hade lovat! ;) Där väntade en massa gamla klasskamrater, syrran var där och massa roligt folk:D De drack och skålades överallt, jag var dock helt nykter! Orkade inte dricka,visste att jag hade ett jobb att passa dagen efter! De var jätte roligt att träffa er alla =)

Efter väldigt mycket tjat på min syster(som inte var nykter) så fick jag henne att följa med mig hem,  ville inte gå ensam hem. Man vet aldrig vad som finns därute bland mörkret :P Var hemma vid halv tolv och det räckte för mig, var helt död typ.. Lag mig i sängen och slocknade på en gång ;)

Imorse var jag fortfarande trött.. Kände mig inte utvilad. men det vara bara att "bita i det sura äpplet "för stunden och köra på! Jag slutade vid 16.00 och då skulle jag äntligen hem. Sherko kom hit en stund och vi satt och pratade. Det var trevligt :)
Nu sitter jag i soffan och kollar på film och myser med Mamma! ♥

Vi hörs mer imorrn,då ska jag kolla på Emelies nya lägenhet :D

Jag och Elin i mitten( gammal bild från Klaras)! Det var såå kul att träffa dig igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0