Sömnlös natt

Grubblar på allt för mycket just nu. Det är hundra olika saker som ligger där och inget vettigt kommer jag fram till. Det snurrar, vet inte vad jag tänker på tillslut! Det värsta är när allt kommer när man ska sova.. Det är omöjligt att koppla av. Nu vet jag ju vad dettta berodde på då, tyvärr inget jag kan hjälpa, det bara finns där.  Men det är sjukt jobbigt med sömnlösa nätter :S Hoppas det blir mer sömn inatt :)

Idag har jag ägnat dagen åt att vara ute och promenera i det fina vädret! :D Nästan så man känner att våren är pågång! ; ) Ska bli såå skönt när man ser de första vårblommorna komma fram! Då vet man att sommaren snart är här! Läntar såå otroligt efter sol just nu!  :D
Förövrigt har jag varit hemma och bara pratat i telefonen med vänner! Pratade i över en timme med Emelie :D Förstår inte att vi har så mycket att prata om jämt, vi pratar varje dag men ändå så blir samtalen så långa =)  Haha..

Syrran är på jobbet nu och jag sitter hemma och har tråkigt.. Imorrn är de  min tur :P Ska jobba kvällspasset mellan 16.00- 20.30. Inget jag ser fram emot men det är pengarna man får tänka på i slutänden :P Ska även jobba både lördag och Söndag så i helgen blir det ingen utgång.  Kanske blir en sväng till Björnis på Söndag, får se hur jag känner mig då!

På lördag ska jag träffa Elin och JOssie, vi ska äta nånstans och kolla på bio:) Ska bli kul att träffa dem:) Har inte träffat Elin sen Studenten :S Det blir så när man bor så långt ifrån varandra!
Är även bjuden på 20 års samt 25 års kalas på kvällen! Vet inte hur jag ska lösa det hela, vill ju gå på det också. Men ska försöka åka dit en snabbis på kvällen efter bion! =)


Hittade gamla gooda bilder, måste visa:

   

Längtar efter sommaren  extra mycket när man ser såna här bilder! ♥


Kommentarer
Postat av: Diana

Fina bilder syrran :) <3

2009-01-14 @ 22:11:00
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tid för en speciell på fredagen tycker jag ;D



2009-01-14 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0