Shopping IGEN

Jag kan verkligen inte gå i affäärer utan  att handla någonting.. Det här är verkligen inte bra! :S
Jag handlade fyra nya tröjor iidag, och nu har jag dåligt samvete..
Älskar alla sommarfärger på kläderna som finns i alla butiker just nu!





Idag blir det inte mkt skrivet. Jag har varit på möten idag angående Salongen. ´Sen varit och käkat lunch med Carro0 oc Sandra! =) Gick en sväng till Emeliie också:)
När jag kom hem gick jag ut på promenad med Sara! Sen kom Viktor hit och jag klippte honom:) Han var tvungen att fixas i håret inför hans spelning i Hagfors på Lördag och även hans spelning på Torsdag i Örebro!
Har även hunnit med ett varmt bad, titta på Andra Avenyn!!!
Nu ligger jag i sängen och halv sover:P

Good natt!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0